loading...

دومینیکا

بازدید : 77
چهارشنبه 18 اسفند 1400 زمان : 23:44

مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج
مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج یک راه آسان برای مهاجرت است. اگر با یک شهروند سوئیسی ازدواج کرده اید، در صورت داشتن شرایط زیر می توانید پس از 3 تا 5 سال اقامت در سوئیس بدون شرکت در آزمون زبان، برای پاسپورت سوئیسی اقدام کنید.

ادغام با سبک زندگی سوئیسی
قوانین سوئیس را رعایت کنید
اثبات اینکه هیچ تهدیدی برای امنیت داخلی و خارجی سوئیس وجود ندارد.
حداقل سن ازدواج برای مهاجرت به سوئیس 18 سال است و هر دو طرف باید مجرد باشند. ازدواج باید با حضور افسر مهاجرت در شهرداری یا اداره مهاجرت انجام شود. الحاق خانواده و مهاجرت به سوئیس با ویزای پیوست نیز شرایط خاص خود را دارد و شهروند سوئیسی باید برای الحاق خانواده برای همسر خود اقدام کند. فرد باید کار و درآمد کافی داشته باشد تا بتواند علاوه بر مخارج زندگی، از همسر و فرزندان زیر 18 سال خود حمایت کند.

مهاجرت به سوئیس و اخذ تابعیت از طریق تولد
برای مهاجرت به سوئیس و اخذ تابعیت از طریق تولد باید بدانیم که دو قانون کلی در مورد زمین و خون وجود دارد. طبق قوانین کشور به محض تولد فرزند در خاک کشور پاسپورت آن کشور را دریافت می کند. در قانون خون، تابعیت فرزند با تابعیت والدین گره خورده است. مهاجرت به سوئیس از طریق تولد بر اساس قانون خون امکان پذیر است و برخلاف ایالات متحده، سوئیس برای داشتن فرزند در قلمرو خود تابعیت نمی دهد. اگر حداقل یکی از والدین سوئیسی باشد، کودک به طور خودکار سوئیسی است. فرزند زن تنها سوئیسی نیز سوئیسی است. اگر پدر در سوئیس مجرد و مادر یک خارجی باشد، ممکن است فرزند سوئیس باشد تا زمانی که پدر کودک قبل از رسیدن به سن بلوغ اعلام کند که او پدر است.لازم به ذکر است که والدین نمی توانند با داشتن فرزند به سوئیس مهاجرت کنند و پاسپورت سوئدی دریافت کنند.

مهاجرت به سوئیس از طریق پناهندگی
موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات مشاوره ای و اداری در خصوص مهاجرت به سوئیس از طریق پناهندگی ارائه نمی دهد و این روش پرخطر را رد می کند.

پناهندگی یک روش خطرناک و غیرقانونی است. بر اساس کنوانسیون ژنو مربوط به وضعیت پناهندگان، پناهنده به شخصی گفته می شود که به دلایل سیاسی، مذهبی، فکری یا اجتماعی کشور خود را ترک کرده و می ترسد در صورت بازگشت به کشورش، در معرض خشونت و زندگی خود قرار گیرد. . با توجه به شرایط ایده آل زندگی در سوئیس از نظر رفاه و امنیت زندگی، بسیاری از متقاضیان مایل به مهاجرت به سوئیس از طریق پناهندگی هستند. جنگ و ناامنی در کشورهای مختلف در سال های اخیر منجر به هجوم عظیم پناهجویان به کشورهای اروپایی و گسترش روند رسیدگی به درخواست ها شده است. پناهندگان تا زمانی که وضعیتشان مشخص نشود اجازه خروج از منطقه را ندارند و اگر تا 10 سال سفر کنند نمی توانند به اروپا بازگردند.

مهاجرت به سوئیس و هزینه زندگی در سوئیس
یکی از نکات مهمی که در مهاجرت به سوئیس و هر کشور دیگری باید به آن توجه کرد، هزینه زندگی است. هزینه زندگی در سوئیس یکی از بالاترین ها در جهان است و زوریخ و ژنو همیشه گران ترین شهرهای جهان هستند. تصمیم بانک ملی سوئیس در 15 ژانویه 2015 منجر به کاهش ارزش یورو و افزایش قابل توجه ارزش فرانک سوئیس شد که باعث شد کالاها و خدمات سوئیس گرانتر از کشورهای منطقه یورو باشد. اگرچه اثرات مستقیم این ارز کاهش یافته است، اما فرانک سوئیس در آوریل 2018 به ارزش نمادین 1.20 یورو رسید.یک مطالعه توسط بانک UBS که در می 2018 منتشر شد، نشان داد که زوریخ و ژنو بالاتر از اسلو، کپنهاگ و نیویورک در میان گران ترین شهرهای جهان هستند. در این شهرها، اجاره یک آپارتمان کوچک دو خوابه می تواند به راحتی از 2000 دلار در ماه فراتر رود، در حالی که بیمه سلامت عمومی حداقل 335 دلار در ماه و متوسط غذا برای هر نفر 468 دلار است. به طور کلی، مهاجرت به سوئیس و کل هزینه مصرف خانوارها در سوئیس حدود 60 درصد بیشتر از میانگین اتحادیه اروپا است. با وجود این هزینه ها، برخی از شهرهای آن بالاترین درآمد را در جهان دارند، یعنی مردم زوریخ و ژنو قدرت خرید قابل توجهی دارند و رتبه های دوم و چهارم را در شاخص منتشر شده توسط UBS دارند. در مقایسه، در حالی که یک کارمند در قاهره، مصر حدود 133 روز کاری را قبل از خرید آخرین آیفون صرف می کند، یک کارمند در زوریخ فقط باید 4.7 روز صبر کند. نمودار زیر درصد هزینه های زندگی مربوط به مهاجرت به سوئیس را نشان می دهد.

مهاجرت به سوئیس و اخذ تابعیت سوئیس
راه های مختلفی برای مهاجرت به سوئیس و اخذ اقامت و تابعیت وجود دارد. تفاوت بین مقیم و شهروندی در این است که برای اقامت دائم شما مانند شهروندان سوئیسی از تمام حقوق شهروندی مانند تحصیل رایگان، اشتغال، سرمایه گذاری، بیمه و غیره برخوردار هستید و تنها تفاوت شهروندی و پاسپورت، وابستگی و حقوق سیاسی است. . نکته مهم در مورد مهاجرت به سوئیس و گرفتن پاسپورت سوئیس این است که به طور کلی محدودیت های بیشتری وجود دارد و تنها در صورت داشتن شرایط این کشور می توانید برای پاسپورت سوئیس اقدام کنید. در واقع باید آداب و رسوم این کشور را بدانید، برای نوشتن به زبان A2 و برای اسپیکینگ به زبان B1 مسلط باشید.شما قوانین سوسیالیستی کشور را کاملاً می شناسید، در مدت اقامت خود مرتکب جرمی نشده اید و امنیت داخلی و خارجی این کشور را تهدید نکرده اید. به طور کلی پس از 10 سال مهاجرت به سوئیس و اقامت در این کشور می توانید برای پاسپورت این کشور اقدام کنید.

پاسخ به سوالات متداول در مورد مهاجرت به سوئیس
مهاجرت به سوئیس را از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم برای مهاجرت به سوئیس این است که نحوه مهاجرت به آن کشور را بدانید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. سپس شرایط و مدارک مهاجرت باید بر اساس روش انتخابی ارائه شود.

بهترین راه برای مهاجرت به سوئیس چیست؟

البته شرایط شخصی شما تاثیر زیادی در انتخاب بهترین راه مهاجرت به سوئیس دارد. اما در مجموع ویزای کاری سوئیس، تحصیل در دانشگاه سوئیس، تنها ماندن و سرمایه گذاری در سوئیس بهترین راه برای مهاجرت به سوئیس است.

ارزان ترین راه مهاجرت به سوئیس چیست؟

روش های کاری مانند دریافت پیشنهاد شغلی یکی از ارزان ترین راه های مهاجرت به سوئیس است. تحصیل در سوئیس نیز دومین روش ارزان است.

آیا برای مهاجرت به سوئیس باید درخواست وکیل داد؟

نه. با صرف وقت می توانید قوانین مهاجرت به سوئیس را بیاموزید. اما مطمئناً یک وکیل می تواند کار شما را سریعتر انجام دهد و تجربیات خود را با شما در میان بگذارد.

مهاجرت به سوئیس، نحوه اخذ اقامت سوئیس و شرایط اخذ پاسپورت سوئیس در این مقاله به صورت کاملا تخصصی و علمی تحلیل شده است. شش راه کلی برای مهاجرت به سوئیس وجود دارد. تحصیل، کار، سرمایه گذاری، تولد، ازدواج و پناهندگی روش های مهاجرت هستند. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه در کلیه امور مهاجرتی از جمله مهاجرت به سوئیس و سایر کشورها در خدمت هموطنان عزیز می باشد.لازم به ذکر است از میان روش های ذکر شده روش پناهندگی غیرقانونی بوده و موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات اجرایی و مشاوره ای در این خصوص ارائه نمی دهد و مطالب درج شده در این وبسایت صرفا جهت آگاهی متقاضیان از خطرات مرتبط با آن می باشد. این روش. برای سایر روش های مهاجرتی می توانید از طریق تماس با موسسه مشاوره تخصصی رایگان دریافت کنید. برای یافتن پاسخ سوالات یا پیشنهادات خود را در انتهای مقاله وارد کنید.

برچسب ها مهاجرت به سوئیس ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 64
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 53
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 473
  • بازدید ماه : 2992
  • بازدید سال : 23314
  • بازدید کلی : 314780
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه