loading...

دومینیکا

بازدید : 74
شنبه 22 بهمن 1401 زمان : 15:24

همچنین می توان از آن برای بیمارستان ها، هتل ها، سالن ها و مکان های دیگر استفاده کرد. این روکش برای سقف نیز قابل استفاده است زیرا فضا را بسیار زیبا می کند. امکان اجرا در فضاهای مختلف مانند پارکینگ، راه پله، لابی، راهرو و فضاهای داخلی خانه وجود دارد. همچنین می توان از آن به عنوان قرنیز، قاب، گلو، فتیله، گوشه، دامان و کمربند استفاده کرد.

متریال نقش بسیار مهمی در کیفیت فضا دارد. اگر طراحی فضا را به بهترین نحو و توسط بهترین تیم طراحی انجام داده اید، اما متریال مناسبی را که برای اجرای طرح خود استفاده شده انتخاب نکرده اید، نتیجه ای که در نهایت با آن مواجه خواهید شد ممکن است شبیه ایده شما نباشد. تو ذهنت بود، نداشته باش

اعمال پوشش سنگ مرمر

اگر طرحی را با متریال اشتباه ایجاد کنید، به زیبایی و کیفیت آن بسیار لطمه می زنید. در حال حاضر مصالحی در صنعت ساختمان وجود دارد که قبلاً در دسترس نبود. پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که مواد مصنوعی جایگاه ویژه ای را در بین مواد طبیعی به خود اختصاص دهند. یکی از این مصالح که در بین طراحان و خریداران بسیار محبوب است سنگ مصنوعی است.سنگ استونیت یا ورق مرمر نوعی سنگ مصنوعی است که می تواند به شما در ایجاد فضایی مجلل و خیره کننده کمک کند. شباهت این متریال سنگ طبیعی بسیار زیاد است. علاوه بر این شباهت زیاد، این ماده دارای ویژگی هایی است که آن را بهتر از سنگ طبیعی می کند. به دلیل همین ویژگی ها است که سنگ توانسته کاربردهای زیادی در طراحی داخلی فضاهای مدرن پیدا کند.

ویژگی های ورق مرمر
سایزهای بزرگ تولید می شود که یکی از ویژگی های آن نصب آسان و بدون درد است، ورق های مرمر دیوارپوش در رنگ هایی مانند طرح های مرمر سفید ساده یا سبز و غیره تولید می شود.

  • ضریب کارایی اقتصادی بالایی دارد
  • در برابر رطوبت و آب مقاوم است
  • دارای وزن سبک ب
  • تا سقف نیز قابل استفاده است
  • قابل استفاده بر روی ستون ها با ابزارهای مختلف
  • ابعاد بزرگی دارد و منظره زیبایی ایجاد می کند
  • حمام و توالت قابل اجرا
  • دلیل استفاده نکردن از مصالح ساختمانی در هنگام نصب ربطی به کثیفی ندارد
  • میله بلژیکی در سایزهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است
  • در دیوارهای خوزستان نیز قابل استفاده است


معایب ورق مرمر
اگرچه این ماده با ارزش دارای ویژگی های ارزشمندی است، اما لازم است دیوارپوش ها این ویژگی ها را داشته باشند، اما در اینجا به معایب اندک آن اشاره می کنیم.در زمستان سرد است
کمتر از یک سگ واقعی به نظر می رسد
ظاهر گرمی ندارد و جلوه مجلل تری به محیط می دهد


کجا می توان دال مرمری را نصب کرد؟

  • می توان آن را در محیط خانه نصب کرد
  • توالت فرنگی نیز قابل نصب است
  • می توان آن را در بیمارستان ها و اتاق های درمان نصب کرد
  • اجرای پله
  • عملکرد بالکن
  • دویدن بین کابینت ها
  • نصب در اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق کودک
  • نصب درب پارکینگ
  • تقریباً در هر فضای داخلی قابل استفاده است
  • آذران پلاستیک


قیمت تخته سنگ مرمر
قیمت ممکن است بسته به مدل های مختلف آن و نوع طراحی و اجرا متفاوت باشد برای دریافت قیمت مناسب و دقیق با محیط نصب حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید زیرا می توانید استعلام قیمت ورق سنگ مرمر را به صورت تلفنی دریافت کنید اکثرا بسته به شرایط اقتصادی بازار و نوار ارز کشور در نوسان است بنابراین قیمت مار همیشه در حال تغییر است.

  • نصب و اجرا کنید
  • ابتدا باید دیوار را اندازه گیری کنیم
  • دیوار باید کاملا تمیز شود
  • ورق ها را برش دهید
  • مقدار لازم چسب را به دیوارها بزنید
  • و در نهایت آن را با تراز مناسب روی دیوار قرار دهید

این یک پدیده مثال زدنی در صنعت دکوراسیون داخلی است.این سبک دیوارپوش با بالاترین میزان رضایت مشتری از جمله انواع دیوارپوش های قابل ارائه در بازار برای دکوراسیون داخلی می باشد. به دلیل انعطاف پذیری بالا و طرح های متنوع، دست طراحان و مصرف کنندگان را در انتخاب باز گذاشت و توانست جایگزین مناسبی برای بسیاری از متریال های قدیمی باشد.

اولین و اساسی ترین سوال معمولا در مورد نوع روکش دیوار سنگی مطرح می شود. این ماده 70 درصد بر پایه پی وی سی است و 30 درصد ورق های مرمر باقی مانده حاوی پودر سنگ برای نزدیک شدن مواد به سنگ طبیعی است و در این پایه مواد از افزودنی های مقاوم در برابر آتش، آنتی باکتریال و میکروبی نیز استفاده شده است.باید احساس راحتی کنید. انعطاف پذیری و دوام این ماده همیشه سوالاتی در مورد دال سنگ یا سنگ مرمر ذهن خریداران یا طراحان را به خود مشغول کرده است که در این مقاله سعی داریم به برخی از سوالات متداول شما پاسخ دهیم و در مورد مکان های مناسب برای دکوراسیون صحبت کنیم.

ابعاد و وزن ماربل شیت
مهم ترین نکته ای که قبل از خرید هر متریالی باید در نظر گرفت، دانستن ابعاد استاندارد آن متریال است.در این صورت به راحتی می توانید اندازه گیری کنید که آیا این متریال برای استفاده در فضای شما مناسب است و به چه تعداد برای پوشش فضا نیاز دارید. ابعاد هر ورق 1.22 متر عرض و 2.80 متر طول می باشد. با توجه به این ارقام، هر ورق تقریباً 3.5 متر مربع از فضای دیوار شما را پوشش خواهد داد، در مورد وزن هر ورق، از نکته اول، پاسخ به این سوال بستگی به این دارد که ما این متریال را با چه متریالی مقایسه می کنیم.

وزن مساحت هر ورق بسیار مناسب است و با تقسیم آن به فضای داخلی و نصب آن بر روی دیوار هیچ مشکلی در ساختمان خود نخواهید داشت و نسبت به مشابه آن در بازار سنگ واقعی بسیار سبک تر است. از آنها، و این یکی از ده ها است

متر مربع تخته سنگ مرمر
برای به دست آوردن متراژ مربع هر ورق، کافی است ابعاد ترکیبی را ضرب کنید تا متراژ مربع به دست آید. شما یک عدد تقریبی 3.5 متر مربع دریافت خواهید کرد. هر ورق کاملا جامد بوده و فقط ضخامت هایی مانند 2 میل، 3 میل و 4 میل تولید می شود. ضخامت ورق سنگ مرمر آن را برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب می کند و با توجه به مزایای فراوانی که دارد می توان از آن در تمامی محیط هایی که برای دکوراسیون داخلی نیاز دارید استفاده کرد.متر مربع تخته سنگ مرمر

مزایای روکش دیوار ورق مرمر
برای درک اینکه چرا خرید دال سنگ مرمر یک خرید کاملا عالی و مقرون به صرفه است، باید در مورد مزایای سنگ مرمر بدانید.با ما در الو مدرن باشید تا در مورد تمام موارد آن به تفصیل صحبت کنیم.

انواع دیوارپوش های مرمری
یکی از مسائل اصلی در محبوبیت آن تنوع طرح هاست، مثلا بر اساس متریال، روکش های سنگی و همچنین انواع روکش های چوبی و حتی طرح های فرم مچ یا بوکمچ دارد. شما عزیزان می توانید برای دریافت کاتالوگ با کارشناسان ما تماس بگیرید این نوع دیوارپوش ها با بیش از 50 مدل دیوارپوش زمینه انتخاب گسترده ای را برای شما دوستان عزیز و یا طراحان و دانشجویان معماری داخلی فراهم می کند.

ضخامت های مختلفی دارد، ما 4 میل سفارش می دهیم و استفاده هم متنوع است، هم ساده و هم شفاف داریم. یکی از انواع دیگر ورق های مرمریت ورق نیمه شفاف می باشد که این نوع ورق ها در کدهای مختلف مانند ورق موجود می باشند و با مواد اصلی که در آن از الیاف شیشه استفاده شده است قابلیت عبور نور را دارد و به همین دلیل است. به خصوص تزئینات مجلل یا ایجاد هر گونه میز، میز، به وفور استفاده می شود.مثلا در فضاهای دیگر می توانید از ورق های نیمه شفاف استفاده کنید. این قطعا نمای پیشخوان آشپزخانه است.

عایق رطوبتی از ورق های مرمر
یکی از مهم ترین مسائل در انتخاب دیوارپوش مناسب برای فضاهای داخلی به خصوص مکان هایی که به رطوبت حساس هستند توجه به مقاومت دیوارپوش در برابر رطوبت و رطوبت است و دیوار را جابجا نمی کند و قابل نصب است. در اتاق های مرطوب مانند توالت، حمام، استخر، سونا و غیره. همچنین به طور گسترده ای با انواع کاشی و سرامیک جایگزین شده است.

ورق عایق حرارتی مرمر
کاملاً تحت نظارت سازمان های مربوطه از طریق آزمایشات دقیق آتش نشانی تأیید می شود و یکی از بهترین مزایای ورق مرمر ضد حریق بودن آن است به این معنی که در صورت وجود آتش سوزی در مجتمع یا خانه ای که در آن نصب شده است، رفتار این ماده خود انحلال است و شعله آتش به نقاط دیگر سرایت نمی کند و این امر در تامین امنیت ساختمان و افزایش ضریب ایمنی ساختمان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

ورق مرمر انعطاف پذیر
یکی از قابل توجه ترین ویژگی هایی که آن را از سایر مواد متمایز می کند، قطعا انعطاف پذیری فیزیکی ورق است.این ورق دارای اندازه ها و ضخامت های مختلف می باشد. در همین نسبت، ورق انعطاف پذیری را در اختیار شما قرار می دهد که حتی در اشکال گرد و قوسی مانند روکش دیوارهای بتنی قابل استفاده است. البته تجربه و طراحی برای محیط مورد نظر قبل از نصب الزامی است. برای اینکه بتوانید در مورد نصب آن تصمیم مناسبی بگیرید، می توانید این امر را به طراحان داخلی که در طراحی ساختمان با تجربه هستند، بسپارید.

ابزار ورق سنگ مرمر
با توجه به سبک طراحی و پروژه مورد نیاز شما، هر فضایی برای زیبایی مضاعف و پوشش کامل نیاز به ابزارهایی برای مکان هایی مانند گوشه و کنار دارد. که با توجه به متریال پوشش دیوارها انتخاب می شوند. حالا چه بهتر که این وسایل هم جنس دیوارپوش باشد تا ظرافت کار دو چندان شود.

در این زمینه حدود 10 تا 12 نوع ابزار مختلف از مواد دیگر جلوتر هستند. اگر بخواهیم ابزار آلمینیومی را به مجموعه اضافه کنیم، قطعا تعداد این ابزارها افزایش می یابد. از این ابزارها به گونه ای استفاده می شود که در وسط کار هیچ درزی بر روی دیوارها وجود نداشته باشد. قطعا به زیبایی کار اضافه خواهید کرد.طراحی داخلی با ورق مرمر
مهم ترین سوال قبل از خرید ورق سنگ مرمر این است که بدانید کجا می توانید از آن استفاده کنید. به راحتی می توانید از آن در هر مکان اعم از منازل مسکونی، مجتمع های مسکونی بزرگ، مجتمع های تجاری، ادارات، املاک تجاری، بیمارستان ها، لابی ها و رستوران ها، ویلاها، هتل ها، پروژه های کوچک و بزرگ استفاده کنید، از این محصول عالی استفاده کنید.

طراحی داخلی با ورق مرمر

در نهایت و به عنوان نتیجه گیری، امکانات سنگ مرمر آذران دکور را برای هر مورد در نظر خواهیم گرفت:

می توان آن را بر روی هر سطح دیواری، هم صاف و هم ناهموار نصب کرد.
ضد ضربه ضد خش است.
قابل شستشو با شوینده های خانگی و شوینده های صنعتی بیمارستان ها و هتل ها می باشد
انعطاف پذیری بالا در حمل و نقل و نصب
آنتی باکتریال
در برابر آتش رفتار خود حل شوندگی دارد و آتش را منتقل نمی کند.
نصب آسان با چسب
و ده ها قابلیت دیگر...


یک تخته سنگ مرمر بخرید(آذران پلاستیک)
برای سهولت در کار مشتری محترم معمولاً کارشناس را برای بازدید از فضا می فرستیم و این به دلایل مختلف است، اولاً کارشناس بازدید کننده از شرایط پروژه مطلع است و می داند که آیا کار نیاز به زیرساخت دارد یا خیر و با توجه به اینکه تمامی دیوارهای موجود ممکن است صاف و یکنواخت نباشند و گاهی ستون یا شکستگی در آن ایجاد شود، محاسبه تعداد ورق ها متفاوت خواهد بود.اما این شغل برای افرادی است که در سراسر کشور عزیزمان ایران مستقر هستند.

قطعا امکان پذیر نیست اما برای این عزیزان با ارسال فیلم یا عکس برای کارشناسان خبره انجام می شود و با توجه به حجم و عمق پروژه شما تعداد برگه های مورد نیاز ارسال می شود.در صورت تمایل می توانید می توانید برای خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. در حین عملیات کارشناسی محیط زیست، طراحی، ثبت فاکتور و ارسال نصاب به محل شما، ما می توانیم بهترین خدمات را برای خرید اسلب سنگ مرمر به شما ارائه دهیم.

ورق سنگ مرمر کارکرده فقط جلوه خاصی به فضای شما می دهد اما باید ابزار مخصوص به خود را نیز داشته باشد 12 مدل ابزار وجود دارد که با ترکیب آنها می توانید اجزای زیبایی را تشکیل دهید.

یک تخته سنگ مرمر بخرید

اگر می خواهید تعداد ورق های مورد نیاز پروژه را خودتان محاسبه کنید، ورق سنگ مرمر دارای ابعاد است که بسیار ساده است. می توانید متر مربع دیوار خود را بر متر مربع ورق ها تقسیم کنید تا به تعداد تقریبی ورق برسید. البته در نظر داشته باشید که این مبلغ تقریبی است و قبل از انجام هر کاری باید مبلغ دقیق آن توسط کارشناسان تیم ما محاسبه شود و پس از محاسبات اولیه پروژه خود به راحتی می توانید بهترین متریال در صنعت برای دکوراسیون داخلی یعنی سنگ مرمر را داشته باشید. ورق

بازدید : 6685
شنبه 16 مهر 1401 زمان : 15:28

ورق ماربل شیت سقف کاذب
سقف مرمر جعلی یکی از محصولاتی است که به دلیل ظاهر زیبا می تواند برای بسیاری از واحدها استفاده شود. برگ مرمر ، که در لاتین به معنای مرمر است ، برگ PVC است که بسیاری از مردم آن را سنگ مصنوعی می شناسند. این محصولات دارای طرح های متنوعی هستند که در رنگ های مختلف نیز یافت می شوند و می توان گفت به دلیل زیبایی آنها برای بسیاری از مکان ها مناسب است. این محصولات همچنین برای محصولات PVC مزایای بسیاری دارند که باعث می شود آنها به یکی از محبوب ترین پانل ها تبدیل شوند.

ویژگی های سقف جعلی ورق ماربل شیت
در ساختار این محصولات می توانید پودر سنگ و استون شیت را پیدا کنید که نسبت 30 به 70 دارند. همانطور که می دانید PVC نوعی پلاستیک است که به طور گسترده در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید محصولاتی از این مواد را به صورت متفاوت مشاهده کنید قطعات موجود در واحد. محصولات PVC مزایای بسیاری مانند طول عمر طولانی دارند. علاوه بر این ، به دلیل قیمت مناسب آنها ، آنها معمولاً گزینه خرید مقرون به صرفه هستند.

ورق های ماربل شیت به طور کلی به عنوان طرح های سنگی شناخته می شوند ، در حالی که در طرح های مختلفی مانند طرح های چوبی ، طرح های ساده و حتی طرح های کاغذ دیواری تولید می شوند. با توجه به تنوع عالی این محصولات ، می توانید آنها را در بسیاری از واحدها نصب کنید. شما گفتید که از سقف های مرمر نیز می توان به عنوان پوشش دیواری برای قسمت های مختلف استفاده کرد.

مزایای دیوار سنگ مصنوعی از سنگ ماربل شیت
می توان گفت که از آنجا که از پلی وینیل کلرید ساخته شده اند ، این کاشی ها دارای خواص بسیاری از پوشش دیواره PVC هستند.این محصولات از مقاومت در برابر آتش و درجه حرارت بالا برخوردار هستند. این کاشی ها را می توان به راحتی تا 80 درجه سانتیگراد استفاده کرد. همچنین ، به دلیل ساختار پلاستیکی این محصولات ، در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند. بنابراین می توان از آنها برای مناطق مرطوب استفاده کرد. شایان ذکر است که وزن سبک این محصولات ، علاوه بر تسهیل حمل و نقل ، نصب و حمل آنها را نیز تسهیل می کند. سایر مزایای این محصولات شامل موارد زیر است:

برای خرید پوشش دیواری PVC ، وارد این قسمت از فروشگاه Knauf شوید.

قیمت موجود

  • نصب برای مدت کوتاهی
  • ساختار ضد باکتریایی مناسب برای مراکز درمانی
  • یک قطعه و بی عیب
  • تولید کننده ماربل شیت
  • مقاوم در برابر حلال ها و مواد شوینده بهداشت
  • برنامه های مربوط به ورق های مرمر


قیمت برگ مرمر سقف کاذب
این محصولات به دلیل طراحی های مختلف می توانند در بسیاری از سایت های مسکونی ، اداری و تجاری نصب شوند و هیچ محدودیتی در اجرای آنها وجود ندارد. البته می توان گفت که این محصولات معمولاً برای مکانهایی که به طرح های سنگی نیاز دارند تنظیم می شوند تا اثر سنگ را برای مکان های مورد نظر با قیمت پایین تر فراهم کنند. البته دلیل دیگری برای استفاده از این محصولات سهولت نصب و اجرای آنها است. این نوع پوشش ها برای نصب سنگ ها آسان تر است. به راحتی می توانید آنها را برای مدت کوتاهی در بسیاری از مکان ها شروع کنید.(کارخانه تولید کننده ماربل شیت)

قیمت برگ ماربل شیت سقف کاذب
قیمت این محصولات بسته به مدل های مختلفی که دارد متفاوت است. به طور کلی ، بسته به محل نصب ، هزینه های اجرای آنها نیز متفاوت است. در اصل ، می توان گفت که هزینه نصب این محصولات نسبت به پوشش های سنگی هزینه بیشتری دارد.طراحی و ساخت تبر آماده اجرای انواع سقف کاذب با بهترین قیمت و مناسب ترین کیفیت می باشد و اطلاعات دقیق قیمت انواع مصالح را می توانید از طریق تماس با پشتیبانان در وب سایت ما بدست آورید. علاوه بر مشاوره رایگان

بازدید : 6288
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 15:24

ورق ماربل شیت 3 میلی متری
لطفا توضیحات زیر را بخوانید:

کد سنگ ماربل شیت مورد نظر را به کارشناسان فروش اطلاع دهید.

سنگ مصنوعی (استون شیت) به صورت یک تکه و کاشی 60 0 60 موجود می باشد. ورق مرمر یک تکه دارای ضخامت 3 و 3.5 میلی متر و کاشی 60 × 60 دارای ضخامت 2.5 میلی متر می باشد. تمامی طرح های کاتالوگ در ابعاد ذکر شده موجود می باشد.

قیمت درج شده قیمت ورق مرمر 3 عدد می باشد. برای مشاهده نوع سنگ مصنوعی (مرمر) کلیک کنید.

طرح سنگ مرمر بسیار متنوع است و فقط چند نمونه در صفحه قرار داده شده است برای دریافت کاتالوگ سنگ ها به واتس اپ پیام دهید و یا نقشه ارسال کنید.

برگ ماربل شیت چیست؟
ورق های ماربل شیت امروزه یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده به عنوان سنگ مصنوعی است. سنگ مرمر در زبان لاتین به معنای سنگ مرمر است و سنگ مرمر در واقع صفحات پی وی سی طرح سنگی است که به سنگ مصنوعی معروف است.

اسلب های مرمر از 30% پودر سنگ و 60% PVC ساخته شده است. ضخامت هر ورق مرمر 2.6، 3.5، 3.75 میلی متر و ابعاد 1/22 × 2.80 می باشد. طرح ها و رنگ های متنوعی دارد و دلیل محبوبیت این متریال بدون درز و یک تکه بودن آن است.

خواص ورق مرمر:
مقاوم در برابر رطوبت و آب

مقاوم در برابر حرارت و آتش

قابل شستشو با مواد شوینده

نصب راحت و آسان

از نظر سلامتی آنتی باکتریال هستند.

صفحات ماربل شیت وزن سبکی دارند و ضخامت کم آنها باعث عبور نور می شود که به آن نور پس زمینه ورق مرمر می گویند. این اسلب ها با روکش رزینی مخصوص پوشانده شده اند که این اسلب های مرمری را در برابر رطوبت مقاوم می کند (ضخامت دال های نور پس زمینه 1.5 است).دیوارپوش دال مرمر کاملا آنتی باکتریال بوده و دارای مجوز بهداشتی می باشد و به همین دلیل در بیمارستان ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در برابر ضربه مقاوم بوده و گزینه مناسبی برای محیط های تردد مانند راهروها و راهروهای بیمارستانی می باشد.

دیوارپوش های ورق مرمر به دلیل خاصیت ضد رطوبتی که دارند می توانند در حمام، سونا و اتاق بخار استفاده شوند.

روش نصب:
مونتاژ این ورق ها به این صورت است که ابتدا سطح دیوار صاف شده و ورق ها به اندازه دلخواه بریده می شوند و سپس پشت ورق را با سوسیس چسبانده و روی دیوار قرار می دهند.

دیوارپوش چه نام دارد؟
خب گروه ایران کبر تصمیم گرفته است شما را به طور کامل با دیوارپوش ها آشنا کند تا شما کاربران عزیز با دقت و حوصله بهترین و مناسب ترین متریال خانه را با ویژگی هایی که دارد انتخاب کنید; پس به ما بپیوندید

همانطور که از نام آن پیداست، آنچه دیوار را می پوشاند، دنیای دیوارپوش هاست که آنقدر بزرگ و متنوع است که انتخاب رنگ و کاغذ دیواری گرفته تا دیوارپوش های چوبی، پارچه ای و پی وی سی را برای مشتریان سخت می کند.

به طور کلی دیوارپوش ها شامل موارد زیر است:

رنگ دیوار
زمینه
دیوارپوش پارچه ای
دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش های چرمی
دیوارپوش های چوبی
کاشی سرامیک
پوشش های سه بعدی
پوشش های آکوستیک
دال دیوار بتنی
دیوارپوش های سنگی
دیوارپوش های آجری
دیوارپوش های آلومینیومی
دیوارپوش های شیشه ای
تنوع و استفاده گسترده از دیوارپوش ها آنها را به یکی از مهم ترین عناصر طراحی داخلی تبدیل کرده است که سعی داریم در این مقاله هر یک از این دیوارپوش ها را به اختصار توضیح دهیم.

رنگ های پلاستیک و رنگ روغن از معروف ترین رنگ های دیوار هستند.اما دنیای رنگ ها خیلی بزرگ نیست و محدود به این دو نوع رنگ نمی شود مانند:

رنگ های سلولزی:
این نوع رنگ از پلیمر سلولزی طبیعی ساخته شده است که به دلیل طبیعی بودن الیاف آن هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند.این رنگ ها نسبت به رنگ های مصنوعی پلاستیک و رنگ های روغنی در برابر گرما و سرما بسیار بهتر هستند.در رنگ های رایج تر و مقاوم تر است. به شوک

اگر بخواهم از مزایای رنگ های سلولزی بیشتر بگویم بی بو و قابل شستشو است. رنگ های سلولزی شباهت زیادی به رنگ ها ندارند، اما کاغذ دیواری ها هم شبیه نیستند و در واقع از الیاف طبیعی ساخته شده اند و در دنیای صنعت به بلکا معروف هستند.

رنگ های نانو:
این رنگ ها شامل رنگ های پایه نانو مانند رنگ های آنتی باکتریال و ضد آب (عایق رطوبت) می باشد.

رنگ های آنتی باکتریال سطحی بدون آلودگی ایجاد می کنند و از رشد و انتقال باکتری های بیماری زا جلوگیری می کنند و سطح سلامت را در جامعه بالا می برند.

مهم ترین مکان هایی که از این نوع رنگ استفاده می شود:

بیمارستان ها، کلینیک ها، ادارات، آشپزخانه ها، رستوران ها، مهدکودک ها، دانشگاه ها، کارخانه های مواد غذایی و …

رنگ های ضد آب به دلیل مقاوم بودن در برابر آب، بخار و رطوبت نیز شناخته می شوند و در دیوارهای حمام، آشپزخانه، استخرها و غیره استفاده می شوند.

رنگ های آتش:
این رنگ ها به دلیل کاربرد عالی خود در هنگام قرار گرفتن در معرض آتش لایه ای ایجاد می کنند که از نفوذ گرما به لایه های زیرین جلوگیری می کند. این رنگ سازگار با محیط زیست به خوبی به سطوح فلزی می چسبد و گازهای سمی تولید نمی کند. برخی از این رنگ ها خاصیت ضد باکتریایی نیز دارند و از رشد باکتری ها و جلبک ها جلوگیری می کنند.رنگ نسوز پلیمری ساکن ایرانیان شریف واقع در مرکز رشد پژوهشکده پلیمر و پتروشیمی ایران دارای این نوع رنگ نسوز می باشد و در صورت تمایل برای آشنایی با محصولات آنها بر روی لینک کلیک کنید.

این رنگ عمدتاً در مکان هایی که از چوب و فولاد استفاده می شود مانند ساختمان ها، نیروگاه ها، پالایشگاه ها و ... استفاده می شود.

زمینه:
نوع دیگری از دیوارپوش ها که بسیار پرطرفدار هستند، کاغذ دیواری های متنوع و طرح دار هستند، اما انواع مختلفی از کاغذ دیواری ها نیز وجود دارد، مانند کاغذ دیواری های قابل شستشو (مثلاً در حمام ها)، کاغذ دیواری های جداشدنی (مناسب برای مستاجر عزیز). کسانی که می خواهند به طور موقت کاغذ دیواری خون خود را بسازند، برداشتن آن آسان است)

، کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری ال ای دی (بسیار ترسناک) در صورت تمایل می توانید به طرح ها نگاهی بیندازید دیوار دکوراتیو کار کنید!

دیوارپوش های پارچه ای:
این دیوارپوش ها به طور طبیعی به محیط زیست آسیب نمی رسانند، نصب راحت تری نسبت به کاغذ دیواری و سریعتر از رنگ آمیزی دارند، طول عمر بیشتری دارند، طرح های متنوعی دارند و به راحتی می توانید آن ها را با مبلمان خونگی خود نصب کنید.

بنابراین، اگر به دنبال چیز خاصی برای طراحی دیوارهای خونین خود هستید، این دیوارپوش های مجلل می توانند گزینه خوبی باشند.

و خاصیت آکوستیک داره ولی آکوستیک یعنی چی

به این معنی که عایق صدا و حجم صداهای ناخوشایند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

شرکت آذران پلاست تولید کننده ماربل شیت با بهترین مواد اولیه.

دیوارپوش UPVC:
این دیوارپوش ها مقاومت بالایی دارند و طول عمر بیشتری نسبت به کاغذ دیواری دارند، درست است که قیمت بالاتری دارند اما ماندگاری و در نتیجه مقرون به صرفه ترند.

به غیر از این که گفتم مزایای دیگری هم دارد از جمله قابل شستشو، سبک وزن، قابل بازیافت، نصب آسان، همه جا می توانید از آن استفاده کنید و ضد آب است.دیوارپوش های چرمی:
این روکش ها گران قیمت و بسیار شیک هستند، طراحی سه بعدی دارند و در برابر صدا و حرارت مقاوم هستند.

اگر دقت کرده باشید معمولا در اتاق های کنفرانس و کنفرانس استفاده می شود و البته گزینه خوبی برای طراحی یک دفتر شلوغ است!

دیوارپوش های چوبی:
در واقع این دیوارپوش ها قطعات چوبی هستند که روی دیوار قرار می گیرند. عمر مفید بالایی دارد اما باید از روکش استفاده کرد.

دیوارپوش چوبی
نمونه ای از دیوارپوش چوبی

دیوارپوش های سنگی:
این دیوارپوش ها را می توان از سنگ طبیعی یا مصنوعی ساخت، زیرا سنگ نمادی از استحکام و پایداری است، این دیوارپوش ها بسیار مقاوم بوده و عایق صوتی و حرارتی خوبی دارند.

تنوع، شکل و ابعاد سنگ مصنوعی رو به افزایش است و البته آسان‌تر است و نصب آن‌ها سریع‌تر از سنگ طبیعی است و طبیعی است که ارزان‌تر از سنگ طبیعی هستند.

دیوارپوش های سه بعدی:
فکر نمی کنم این کاغذ دیواری ها فقط کاغذ دیواری های سه بعدی باشند، برای ساخت این دیوارپوش های جدید از کاغذ، کناف، دیوارپوش PVC و دال بتنی استفاده شده است.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 53
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 447
  • بازدید ماه : 2966
  • بازدید سال : 23288
  • بازدید کلی : 314754
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه