loading...

دومینیکا

بازدید : 70
چهارشنبه 18 اسفند 1400 زمان : 23:43

درباره تور تایلند

مرکز توریستی شرق آسیا که به دلیل طبیعت بکر، آثار باستانی و آب و هوای گرمسیری و خاص سالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می کند. بانکوک یک مرکز شلوغ و پر زرق و برق است، پاتایا یک شهر ساحلی با هزاران معبد باشکوه و پوکت، بهشت زیبای این کشور است. سفر به دور تایلند شما را با دنیای فرهنگ و مدرنیته آشنا می کند. کار به جایی رسید که هر سال جشنواره های بزرگی برگزار می شد. غذاهای ویژه این کشور به خاطر منحصر به فرد و عمومی بودنش معروف است و شهرهای توریستی آن به بهترین وجه برای رفاه مسافران آماده می شوند.

چرا ارزش سفر به تایلند را دارد؟

سالانه میلیون ها نفر به این کشور آسیای شرقی سفر می کنند زیرا این کشور یکی از جالب ترین مقاصد سفر در جهان است. تایلند مجموعه ای از همه چیزهایی را که از این کشور برای گذراندن تعطیلات خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.
تایلند دارای مناطق طبیعی بی شماری با آب و هوای نسبتاً گرمسیری است. جنگل‌های زیبای متعدد، کوه‌های فریبنده و البته شهرهای ساحلی منحصربه‌فرد که می‌توان در بیشتر ایام سال از آن‌ها بازدید کرد و در کنار سواحلی که به خوبی آماده پذیرایی از مسافران هستند، از سفر لذت می‌برند.

برای کسانی که عاشق سفر به فرهنگ ها و آداب و رسوم باستانی هستند، جاذبه های گردشگری تایلند نیز مکان ویژه ای است. ساختمان ها و معابد بی شماری در این کشور وجود دارد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. با این حال، پارک های آبی معروف پاتایا و البته مراکز خرید مدرن بانکوک و بازارهای شناور را فراموش نکنید.

سواحل تایلند

پاتایا را می توانید با تور پاتایا ببینید، پوکت می توانید با تور تایلند سفر کنید، در کنار سامویی، کرابی و غیره شهرهای ساحلی زیبای تایلند هستند که هر کدام سواحل منحصر به فرد خود را دارند.خوب است بدانید که لیستی از بهترین شهرهای تایلند برای مسافران مجرد وجود دارد که می تواند در انتخاب شما به شما کمک کند.

کافی است به یکی از این شهرها برانید و به راحتی مکان مناسبی برای شنا و لذت بردن از آب شفاف پیدا خواهید کرد.یک عکس زیبا از سفر عاشقانه خود بگیرید. بهتر است توجه داشته باشید که مشهورترین سواحل تایلند ممکن است اولین مقصد برای عاشقان باشد

آب و هوای تایلند

یا بسته به آب و هوای گرم و گرمسیری که در تایلند حاکم است، تقریباً در تمام طول سال آب و هوای یکسانی وجود خواهد داشت که در بسیاری از مناطق تنها تفاوت فصل گرم و سرد بین 4 تا 6 درجه خواهد بود. به خصوص در شهرها و جزایر ساحلی که این تغییر دما کمترین میزان را دارد. البته لازم به ذکر است که در ماه های مرداد تا آبان باران های موسمی شروع به باریدن می کند که اغلب خیلی سریع قطع می شود و در سفر مشکلی ایجاد نمی کند.

فرودگاه های تایلند

فرودگاه بین المللی سوارنابومی:
این فرودگاه با نام "فرودگاه بین المللی" نیز شناخته می شود. سووارنابومی دوازدهمین فرودگاه شلوغ جهان و البته اولین فرودگاه تایلند است.
قدیمی ترین فرودگاه آسیا که پس از راه اندازی سوارنابومی بازسازی شد و در حال حاضر تنها مکان پروازهای ارزان است.

هتل های تایلند
حتما به خوبی می دانید که تایلند بهشت مهمان نوازی در جهان محسوب می شود و تقریبا بهترین هتل های دنیا باید در این کشور نام و نشانی داشته باشند.

شگفت انگیزترین هتل های ساحلی تایلند؟
پس از رای گیری، میلیون ها گردشگر شناسایی شدند که به معماری، خدمات مشتری و خدمات خاص و کمیاب خود رای دادند.شبه جزیره بانکوک:
هتل 5 ستاره لوکس برتر بانکوک، واقع در یکی از نقاط بسیار خوب شهر. حداقل هزینه یک اتاق برای هر شب در شبه جزیره 205 دلار خواهد بود.

شانگری لا بانکوک:
هتلی قابل توجه و در عین حال در مکانی زیبا و معماری منحصر به فرد. یکی از جذاب ترین هتل های تایلند از نظر ساختار. حداقل قیمت هر شب: 218 دلار.

سنتارا گرند میراژ پاتایا:
یکی از بهترین هتل ها در تمام تایلند که طیف وسیعی از امکانات و اتاق ها را به مسافران ارائه می دهد. حداقل قیمت برای یک شب اقامت در این هتل 127 دلار است، اما امکانات بیشتر و اتاق های ویژه تا 1000 دلار است.

چه زمانی به تایلند سفر کنیم؟
تقریبا همیشه برای سفر به تایلند مناسب است. آب و هوای خاص این کشور یکی از بهترین مقاصد سفر در طول سال است و به همین دلیل تور تایلند بهار 99 یکی از پرطرفدارترین برنامه هاست. فقط می توان به گرم ترین ماه های سال اشاره کرد که برای بازدید از مکان هایی مانند بانکوک مناسب به نظر نمی رسند. همراهی با تور تایلند در ژوئن 1999 به شما این فرصت را می دهد که قبل از افزایش دما هم شهر و هم شهرهای ساحلی را ببینید زیرا می توانید با ورزش های آبی هیجان انگیز تایلند آدرنالین خود را افزایش دهید! البته اگر برنامه شما با هیچ یک از این تورها مطابقت ندارد، می توانید نگاهی به لیست تور لحظه آخری تایلند بیندازید و به تور فکر کنید.

نکته دیگر مربوط به ماه های شلوغ سال است. روزهای منتهی به پایان سال شلوغ ترین روزهای کشور محسوب می شوند، بنابراین اگر علاقه مند به حضور در این جشنواره ها هستید، بهتر است زمان سفر خود را انتخاب کنید تا از تزئینات و غذاهای ویژه این فصل و همچنین جشنواره ها و فستیوال ها لذت ببرید. سال نو و تعداد زیادی عکس تاثیرگذار برای سفر به تایلند در همان زمان.البته اگر تمایلی به شرکت در این برنامه ها ندارید می توانید در فصلی غیر از تعطیلات دی ماه سفر کنید که مناظر خلوت تری دارند و سفر به صرفه تری خواهد بود.

در تایلند چه بخوریم؟
اگر به عنوان بهشتی نامرئی به تایلند سفر می کنید، بدانید که دنیای جادویی از غذاهای متنوع است. در اینجا شاید ناشناخته ترین طعم غذاها، به خصوص غذاهای دریایی را ملاقات کنید. از هر چیزی که نمی توانید تصور کنید، می توانید طعم جادویی را به یاد بیاورید که حتی با یک خاطره شما را خوشحال می کند.

دنیای ناشناخته تایلند اما شما تشنه نخواهید بود و می توانید از غرفه های زیبای هرجا غذای تایلندی و غذاهای محلی را تهیه و میل کنید یا در بامزه ترین رستوران های ساحل بنشینید و شیک ترین غذاها را سفارش دهید و از طعم های مختلف آنها را می بینم سفارش دهید بعدی برای هر غذا سس های مختلفی وجود دارد که از ویژگی های این سرزمین است. این سس ها را از دست ندهید و در کنار غذا از آنها لذت ببرید.

در مورد تایلند چه چیزهایی باید بدانیم؟
مردم این کشور به زبان تایلندی که یکی از قدیمی ترین زبان های آسیای جنوب شرقی است صحبت می کنند. واحد مالی آنها رباتی است که با مراجعه به شبکه اطلاع رسانی طلا و ارز تهران می توانید قیمت روز ارز را دریافت کنید.

ساعت رسمی کشور سه ساعت و نیم جلوتر از تهران است
از نظر ولتاژ 220 ولتی مشابه ایران است اما عموما دوشاخه های آن ها با مدل های آسیای شرقی سازگاری دارد پس بهتر است در مسافرت کلید همراه داشته باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 40
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 53
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 449
  • بازدید ماه : 2968
  • بازدید سال : 23290
  • بازدید کلی : 314756
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه