loading...

دومینیکا

بازدید : 188
يکشنبه 6 فروردين 1402 زمان : 16:36

تکنولوژی هایفو

سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) انرژی گرمایی را مستقیماً به پوست و بافت زیر جلدی منتقل می کند که می تواند کلاژن پوست را تحریک و بازسازی کند و در نتیجه بافت را بهبود بخشد و لک های پوستی را کاهش دهد.
این عمل به معنای واقعی کلمه منجر به جراحی لیفت یا لیفت بدن بدون جراحی یا تزریق تهاجمی می شود، به علاوه مزیت اضافی این روش این است که هیچ ضرری ندارد. به علاوه، برخلاف لیزرها و نورهای پالسی با شدت بالا، برای افراد با هر رنگ پوستی به همان اندازه کار می کند.

هر کارتریج هایفو اولترا HIFU 10000 شات دارد

1.5 میلی متر برای رساندن سونوگرافی با انرژی بالا به بافت اپیدرمی استفاده می شود، اولتراسوند برای نفوذ به پوست تا عمق 1.5 میلی متر، مسئول فعال کردن اپیدرم پوست در بافت های نازک تر است. مثل دور چشم
3.0 میلی متر برای انتقال انرژی اولتراسوند با فرکانس بالا به لایه پوستی بافت پوست، سونوگرافی برای نفوذ به پوست تا عمق 3.0 میلی متر، مسئول فعال کردن لایه کلاژن پوست است، به طور موثر الگوی کلی را بهبود می بخشد، همچنین منافذ بزرگ را بهبود می بخشد. و چین و چروک را کاهش می دهد. هدف گرفتن به سمت چانه، سینه.
4.5mm برای ارائه سونوگرافی با انرژی بالا به پوست، بافت زیر جلدی، سونوگرافی برای نفوذ به پوست تا عمق 4.5 میلی متر، SMAS مستقیم به لایه زیر جلدی SMAS، هدف قرار دادن پوست های ضخیم تر مانند گونه ها، گردن و غیره استفاده می شود. بودن.
سونوگرافی با شدت بالا 8 میلی‌متر/13 میلی‌متر، اولتراسوند را تا عمق 13 میلی‌متر/8.0 میلی‌متر فعال می‌کند. پوست ضخیم تر، مانند پوست ران، به باسن می رود.

کاربرد

از بین بردن چین و چروک های اطراف پیشانی، چشم، دهان و غیره.
هر دو گونه را بلند کرده و فشار دهید.
خاصیت ارتجاعی پوست و فرم دهی کانتور را بهبود می بخشد.
خط فک را بهبود می بخشد، "خطوط ماریونت" را کاهش می دهد.
بافت پوست روی پیشانی را سفت کنید، خطوط ابرو را بالا ببرید.
پوست صورت را بهبود می بخشد، پوست را صاف و درخشان می کند.
برای حل مشکل پیری، تزریق های آرایشی مانند اسید هیالورونیک، کلاژن را ترکیب کنید.
چین و چروک های گردن را از بین ببرید، از پیری گردن محافظت کنید.

برنامه های کاربردی


1. رفع چین و چروک روی پیشانی، چشم، دهان و غیره.

2. بلند کردن و سفت کردن هر دو گونه.

3. بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و شکل دادن به خطوط.

4. بهبود خط فک، کاهش خطوط ماریونت.

5- بافت پوست پیشانی را سفت کنید، خطوط ابرو را بلند کنید.

6. بهبود پوست صورت، صاف و درخشان کردن پوست.

7. رفع چین و چروک گردن، محافظت از پیری گردن. 8- تقویت واژن مراقبت های ویژه.

درمان صورت و بدن
اولتراسوند متمرکز با شدت بالا (HIFU) انرژی گرمایی را مستقیماً به پوست و بافت‌های زیر جلدی منتقل می‌کند که می‌تواند کلاژن پوست را تحریک و بازسازی کند، در نتیجه بافت بافت را بهبود می‌بخشد و خستگی پوست را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، جراحی و تزریق اضافی، علاوه بر این، مزیت اضافی این روش این است که هیچ ضرری ندارد. به علاوه، برخلاف لیزرها و نورهای پالسی با شدت بالا، برای افراد با هر رنگ پوستی به همان اندازه کار می کند.

درمان واژینال
از یک تکنیک تمرکز فراصوت غیر تهاجمی برای تمرکز مستقیم روی لایه مخاطی و لایه ماهیچه ای استفاده می کند. این سیستم از امواج فراصوت به عنوان منبع انرژی استفاده می کند و از نفوذ و غلظت آن برای ارسال انرژی اولتراسونیک با تمرکز بر روی لایه پروپریولامیک و لایه فیبر عضلانی در عمق از پیش تعیین شده استفاده می کند. شدت بیشتر از ناحیه اولتراسونیک به نام ناحیه فوکوس تشکیل می شود. در عرض 0.1 ثانیه، دمای ناحیه می تواند به بیش از 65 درجه سانتیگراد برسد، بنابراین کلاژن دوباره سازماندهی می شود و بافت طبیعی خارج از ناحیه کانونی آسیب نمی بیند. بنابراین، لایه عمقی مورد نظر می تواند به اثر ایده آل انقباض کلاژن، سازماندهی مجدد و بازسازی دست یابد. در نهایت، اثر اسرار آمیز سفت کننده واژن به دست می آید.

باید گفت که با توجه به اینکه کیفیت هر یک از دستگاه‌های هایفو اولترا با یکدیگر متفاوت است باید در خرید آن دقت زیادی کرد و از افراد متخصص در این زمینه مشورت گرفت. اما برای فروش هایفو 2021 پیشنهاد می‌کنیم که از شرکت سینوهه. این شرکت که سال‌هاست با یک تیم تخصصی مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است، با دارا بودن کادری مجرب و متخصص می‌تواند شما را در این امر یاری کند.

تعمیرات تخصصی دستگاه های مختلف.
تخصصی ترین مرکز تعمیر دستگاه هایفو در ایران؛ تامین قطعات فنی و خدمات به تمام کلینیک ها و همکاران.

✅ سوزاندن پین ها با دست
✅ برگه Handpay را پاک کنید
✅ شناسایی کارتریج توسط دستگاه
✅ خطای کارتریج Hong و Hayfo
✅ Hayfo
✅ مشکلات تغذیه ای دستگاه.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 106
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 1024
  • بازدید سال : 24493
  • بازدید کلی : 315959
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه