loading...

دومینیکا

بازدید : 330
دوشنبه 24 مرداد 1401 زمان : 15:07

دیوارپوش دال مرمر که به آن استونیت، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی می گویند یکی از محبوب ترین و جدیدترین دیوارپوش ها می باشد. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد، اما مقاومت بیشتری دارد و قیمت کمتری نسبت به آن دارد.

دیوارپوش دال مرمر که به آن استونیت، تاپ شیت، سنگ مصنوعی و سنگ پی وی سی می گویند یکی از محبوب ترین و جدیدترین دیوارپوش ها می باشد. این دیوارپوش ظاهری شبیه سنگ طبیعی دارد، اما مقاومت بیشتری دارد و قیمت کمتری نسبت به آن دارد. دال مرمری مجلل و جذاب عایق حرارت و صدا و قابل شستشو می باشد. به همین دلیل از آن در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

مزایای پوشش دیوار ساخته شده از دال مرمر یا سنگ مصنوعی

دیوارپوش های رومیزی با توجه به مزایای فراوانی که دارند بسیار محبوب و پرکاربرد شده اند. در زیر به بررسی این مزایا و ویژگی‌ها می‌پردازیم:

سنگ یک عایق صدا است
مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد
روکش دیوار ساخته شده از صفحات مرمر عایق حرارتی است
قابل نصب در مکان هایی با رطوبت بالا
سبک است و حمل آن آسان است
قابل شستشو با کلیه مواد شوینده خانگی و صنعتی
فروپاشی در نزدیکی شعله رخ می دهد و آتش خود به خود خاموش می شود
معایب پانل بالایی دیوارپوش

این دیوارپوش علاوه بر مزایای بی شمار، معایبی نیز دارد که عبارتند از:

قیمت این دیوارپوش نسبت به کاشی و سرامیک بیشتر است
اگر قسمتی از کاشی آسیب دیده باشد، قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود.
به اسیدها حساس است
نصب دیوارپوش سنگی یا سنگ مصنوعی

با توجه به ویژگی های این دیوارپوش می توان نتیجه گرفت که سنگ را می توان برای تمام قسمت های ساختمان استفاده کرد. در زیر به دلایلی به این مکان ها اشاره می کنیم:

دیوارپوش سنگ پی وی سی برای پذیرایی

پذیرایی معمولا به بهترین شکل و کاملا مجلل طراحی می شود.یکی از قسمت هایی که در پذیرایی باید به آن توجه زیادی کرد تا زیبایی بی عیب و نقصی داشته باشد، دیوارها هستند. دیوارپوش سنگ مصنوعی دیوارهای پذیرایی را زیبا و مجلل جلوه می دهد. دیوارها را با یک پارچه مرطوب و کمی فوم تمیز کنید تا مانند روز اول براق و تمیز شوند.

پوشش دیوار از سنگ ماربل شیت برای آشپزخانه

برای آشپزخانه باید دیوارپوشی انتخاب کنید که در برابر حرارت مقاوم باشد و در اثر شستشو و رطوبت فرسوده نشود. دیوارپوش های ساخته شده از دال های مرمر می توانند انتخاب خوبی در این زمینه باشند، زیرا در حرارت تغییر نمی کنند و با انواع شوینده ها قابل شستشو هستند، بدون اینکه نگران نفوذ مواد و فرسودگی آن باشید.

دیوارپوش سنگ مصنوعی راهروها

راهروها مکان هایی با ترافیک زیاد هستند و همیشه مستعد کثیف شدن هستند. این قسمت از ساختمان چه در مراکز مسکونی و چه در مراکز تجاری و اداری محل عبور وسایل است و احتمال برخورد اشیا با دیوارها بسیار زیاد است بنابراین باید دیوارپوش های مقاوم در برابر ضربه داشته باشند. دیوارپوش سنگ مصنوعی در برابر ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است و با مقاومتی که دارد علاوه بر زیبایی راهرو می تواند عمر طولانی داشته باشد و برای این مکان مناسب است.

پوشش دیوار پانل ماربل شیت برای اتاق تلویزیون

پوشش دیوار اتاق تلویزیون باید عایق صدا باشد تا از تبادل صدا در خارج و داخل اتاق جلوگیری شود. در این صورت می توانید با آرامش فیلم را تماشا کنید و صدای تلویزیون مزاحم دیگران نمی شود. دیوارپوش های ساخته شده از دال های مرمر علاوه بر زیبایی اتاق تلویزیون می توانند به عنوان عایق صدا نیز استفاده شوند.

دیوارپوش سنگ مصنوعی برای دیوار تلویزیون

دیوارپوش های سنگ مصنوعی می توانند دیوار پشت تلویزیون را به نقطه کانونی خیره کننده تبدیل کنند و با توجه به تنوع طرح ها و رنگ ها می توان رنگی را متناسب با طراحی داخلی این اتاق انتخاب کرد.این کاغذ دیواری را به راحتی می توانید با دستمال مرطوب تمیز کنید تا مثل روز اول بدرخشد.

تخته سنگ مرمر برای حمام

دیوارپوش حمام باید در برابر رطوبت مقاوم بوده و نشت رطوبت داشته باشد. همچنین باید قابل شستشو باشد و با مواد شوینده مختلف واکنش نشان ندهد. دیوارپوش سنگ مرمر علاوه بر برآورده کردن همه این انتظارات، ضد باکتری نیز می باشد و با طراحی و رنگ های زیبای خود می تواند به مراتب مناسب تر از سایر دیوارپوش ها باشد. تنها مشکل این دیوارپوش قیمت بالای آن نسبت به کاشی و سرامیک است.

این دیوارپوش برای مغازه ها، استخرها، مراکز خرید، مراکز بهداشتی و مطب پزشکان نیز قابل استفاده است. برای آشنایی بیشتر با انواع دیوارپوش در طراحی داخلی می توانید از مطالب مجله دکونیوز برای دکوراسیون استفاده کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 172
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 69
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 77
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 490
  • بازدید ماه : 358
  • بازدید سال : 23827
  • بازدید کلی : 315293
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه